torstai 15. maaliskuuta 2012

One lovely blog!


BonChavalje-blogista pompsahti eilen esiin mukava yllätys: jo monessa blogissa kiertänyt One lovely blog-palkinto. Ihanaa, että näin uusia bloggaajiakin muistetaan tällaisella. Suuret kiitokset!

1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti tunnustuksen sinulle.
2. Kirjoita seitsemän satunnaista faktaa itsestäsi.
3. Lahjoita tämä award 15:lle muulle blogille/bloggaajalle.

1. Olen eläinhullu. Rakastan kaikkia eläimiä ja niiden hyvinvointi on minulle todella tärkeää.
2. Varasin muutama päivä sitten ex tempore-ideana tatuointiajan ja nyt jännään sitä kauheasti ja mietin millaisen kuvan haluan.
3. Olen melko ujo ja minun on usein vaikea heittäytyä.
4. Ulkomaalaiset eli ns. nirvana ponit viehättävät minua. Ajattelen, että kun ostan ponin esimerkiksi Meksikosta niin minun täytyy joskus matkustaa sinne ja ottaa poni mukaani, jotta se pääsee käymään taas kotikulmillaan (hyvä tekosyy matkustaa).
5. Rakastan käsitöitä ja kaikenmoista askartelua. Toteuttamiskelpoisia ideoita olisi aina enemmän kuin aikaa ja rahaa.
6. Kustomointi-ideoitakin minulla olisi monta ja niihin sopivat baititkin, mutten ole vielä uskaltanut aloittaa.
7. Lempielokuvani on Dirty Dancing.

Kaikki lukemani poniblogit ovat tainneet jo palkintonsa saada, mutta laitetaan täältä varmuudeksi tuplat kaikille. ;)

Mulla on ollu nyt ihan kammottavat määrät kouluhommia ja on edelleen, mutta yritän nyt saada kirjoiteltua tänne joku päivä lukemisen ohessa.Seuraavaksi 15 päivän kuvahaasteessa olisi vuorossa Day 5 - Kuva yhdestä lemppariponistasi. Sitä siis odotellessa. :)



2 kommenttia:

  1. Ole hyvä! On tosi kiva kun tulee uusia ponibloggaajia joukkoon.

    Eiköhän se tatskan aihe ole sun lemppariponi! X)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, :D Saas nähdä saanko itseäni edes menemään sinne neulan alle :D

      Poista